2024 - 2025 навчальний рік
ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ МЕДВИНСЬКОГО ЛІЦЕЮ на 2024 - 2025 навчальний рік
ПОГОДЖЕНО:
ПЕДАГОГІЧНОЮ РАДОЮ
Протокол № 1 від 30.08 2024
ПЛАН
ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Медвинського ліцею
Медвинської сільської ради на 2024-2025 н.р.
Виховний процес - невід’ємна складова освітнього процесу, ґрунтується на загальнолюдських, культурних цінностях українського народу, цінностях громадянського суспільства, принципах верховенства права, дотримання прав свобод людини-громадянина тощо.
Зі зміною вимог часу, ідеології, технічного прогресу виховний процес потребує постійного оновлення методології виховання. Сфера освіти в Україні, як і всі інші сфери суспільства, зазнала суттєвих змін і потребує розв'язання проблем, що постали в освітньому просторі країни в умовах правового режиму воєнного стану з метою забезпечення максимальної ефективності навчально-виховного процесу.
Єдність навчання, виховання і розвитку учнів забезпечується спільними зусиллями всіх учасників освітнього процесу. Визначено умовні вектори для зміцнення виховання і навчання. Педагоги виховують усебічно розвинену особистість, яка зможе успішно самореалізуватися в соціумі. Тож пріоритетне завдання освітян - не просто навчити, дати знання з певного навчального предмета, забезпечити виконання освітніх програм, а порадити, визначити життєві орієнтири здобувачів освіти. Важливо навчити учнів долати невизначеність та складність, умінню вчитися самостійно, застосовувати знання, підтримувати фізичне та емоційне благополуччя своє власне та родини, співпереживати й дипломатично вирішувати конфлікти, долучатися до підтримки ЗСУ та допомагати дітям ВПО.
Серед пріоритетних напрямів виховної роботи визначено такі:
1. Національно-патріотичне виховання - пріоритетний напрям у національній системі освіти:
утвердження української національної та громадянської ідентичності (формування активної громадянської позиції на основі поваги до прав людини, духовних цінностей українського народу, національної самобутності; оборонної свідомості та громадянської стійкості; патріотизму, поваги до державних символів, державної мови, суспільно-державних (національних) цінностей України, розуміння їх важливості для становлення держави); - усунення впливу держави-агресора (держави-окупанта) в інформаційній, освітній, культурній сферах України; поширення інформації про ветеранів війни, формування в суспільстві традицій вшанування пам'яті загиблих (померлих) ветеранів війни;
формування готовності громадян до виконання конституційного обов'язку щодо захисту незалежності та територіальної цілісності України.
2. Виховання здорового способу життя.
Одним з найважливіших завдань у 2024/2025 н.р. залишається фізична безпека та збереження життя і здоров'я учасників освітнього процесу. Важливо продовжити інформаційно-роз'яснювальну роботу з учнями щодо безпечної поведінки та алгоритму дій у певних ситуаціях (сигнал тривоги, перебування в укритті, виявлення невідомих предметів тощо), формування ненасильницької моделі створенню ситуації успіху та самореалізації дитини. У закладі створено громадсько-освітній простір виховання дітей: виховання в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, що дає суспільству модель ціннісних відносин.
Виховна робота в закладі проводиться з урахуванням єдиної методичної теми: «Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти ліцею, з метою створення оптимальних умов для всебічного розвитку людини як особистості та найвищої цінності суспільства».
ВЕРЕСЕНЬ
Місячник виховання в учнів ціннісного ставлення до здоров’я, до себе
та основ безпеки життєдіяльності «Щоб не трапилось біди, пам’ятай про це завжди»
Мета місячника: пропагування здорового способу життя; проведення оздоровчо-профілактичної роботи серед підлітків; формування усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
01.09 – День Знань
05 вересня – День благодійності
14 вересня – День фізичної культури та спорту
15 вересня – День народження Google
21 вересня - День миру
27 вересня – Всесвітній день туризму
30 вересня – Всеукраїнський день бібліотек
1. День Знань. Свято Першого дзвоника. 02.09 Ціннісне ставлення до держави і суспільства Класні керівники, ЗВР,
Педагог-організатор.
2. Тиждень знань правил дорожнього руху: «Знання дорожнього руху – запорука вашого здоров’я» 02 – 06.09 Ціннісне ставлення до себе .
3. Оголошення старту загальношкільної акції «Цитати та вислови про Україну та відомих українців!» 16 – 27.09 Ціннісне ставлення до держави і суспільства Педагог-організатор
4. Конкурс дитячого малюнка
«Абетка пішохода» Вересень Ціннісне ставлення до себе Педагог-організатор
6. Всеукраїнська акція «Лист пораненому» вересень Ціннісне ставлення до людей Педагог-організатор
Класні керівники
7. Конкурс дитячого малюнка до Міжнародного дня миру на тему:
«Ми за мир на планеті Земля» 20.09 Ціннісне ставлення до держави і суспільства Педагог-організатор
Кл. керівники 1-4 кл.
Учитель обр. мист.
8. Флешмоб «Ми за мир на планеті Земля» 20.09 Ціннісне ставлення до держави і суспільства Педагог-організатор
Кл. керівники 5-11 кл.
9. Флешмоб до Дня партизанської слави 23.09 Ціннісне ставлення до держави і суспільства Педагог-організатор
10. День пам’яті трагедії Бабиного Яру
Виховні години «Біль нашої пам’яті» 30.09 Ціннісне ставлення до держави і суспільства Класні керівники
11. Відеозамальовки про вчительське шкільне життя «Святковий вернісаж» (до Дня вчителя). 27.09 Ціннісне ставлення до людей Педагог-організатор
12. Відеовітання до Дня вчителя 27.09 Ціннісне ставлення до культури та мистецтва Педагог-організатор Класні керівники
13. День бібліотек. Літературні читання творів улюблених письменників до Всеукраїнського дня бібліотек «Книга – незбагненний світ у твоїх руках».
Участь в акції «Подаруй книгу бібліотеці»
30.09
Продовж місяця Ціннісне ставлення до культури та мистецтва Бібліотекар
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ
1. На виконання Державної соціальної програми запобігання домашньому насильству за ознакою статі, провести просвітницько-профілактичні заходи з питань протидії насильству. Вересень – листопад Ціннісне ставлення до себе Класні керівники,
педагог-організатор
Тиждень протидії булінгу (за окремим планом) 16-20.09 Ціннісне ставлення до себе Педагог-організатор Класні керівники
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
1. Тиждень здоров’я «Здоров’я дітей - здоров’я нації» (за окремим планом).
Проведення виховних годин iз запобігання поширенню інфекційних хвороб 09.09-13.09 Ціннісне ставлення до себе Учителі фізкультури
Класні керівники
Педагог-організатор
ІV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
1. Оновлення та коригування шкільного банку даних «Обдарована дитина». Протягом
Року Ціннісне ставлення до держави і суспільства Класні керівники
Педагог-організатор
V. РОБОТА З АКТИВОМ ШКІЛЬНОГО САМОВРЯДУВАННЯ
1. Проведення виборів Президента та міністрів закладу освіти на 2024 – 2025 н. р. до 20.09 Ціннісне ставлення до держави і суспільства Педагог-організатор
2. Оновлення інтернет-сторінки школи 20.09 Ціннісне ставлення до держави і суспільства Педагог-організатор
ЖОВТЕНЬ
Місячник виховання в учнів ціннісного ставлення до культури і мистецтва та сприяння творчому розвитку особистості
«Через прекрасне пізнаймо світ …»
Мета місячника: створення належних педагогічних передумов для розкриття індивідуальних особливостей кожного учня; виявлення та сприяння розвитку інтелектуально обдарованих школярів;сприяння самовираженню учнів у різних видах діяльності, задоволенню їх потреб, інтересів та стимулювання творчого самовдосконалення;підвищення інтересу до поглибленого вивчення базових дисциплін, виявлення рівня сформованості вмінь дослідницької роботи через гуртки, факультативи, олімпіади тощо;виховання компетентної особистості здатної здійснювати самостійний вибір та приймати відповідальні рішення.
№ п/п З м і с т Дата Ціннісний орієнтир виховання Відповідальні
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
01 жовтня – День захисників України; День українського козацтва; День людей похилого віку
18 жовтня – Міжнародний день захисту природи.
27 жовтня – День української писемності та мови.
28 жовтня - День визволення України від німецько-фашистських загарбників
1. День людей похилого віку.
Виховні години «Сивина на скронях - мудрість у очах», конкурс малюнків «Мій дідусь та моя бабуся» 02.10 Ціннісне ставлення до людей Класні керівники
Педагог-організатор
2. Акція, присвячена Міжнародному дню людей похилого віку «Людяність у нелюдяний час» Жовтень Ціннісне ставлення до людей Педагог-організатор
Класні керівники
3. Декада захисника та захисниці України «За честь, за славу, за народ!»
Проведення благодійних заходів. 03-04.10 Ціннісне ставлення до держави і суспільства
4. Художньо-естетичний конкурс «Дарунки осені»:
• конкурс малюнку «Феєрверк осінніх барв»
• фотовиставка «Зупинися мить»
• конкурс декоративно-ужиткового мистецтва «Дарунки осені» Продовж місяця Ціннісне ставлення до культури та мистецтва Класні керівники
Педагог-організатор
5. Тиждень благоустрою школи: операція «Опале листя». 14.10-18.10 Ціннісне ставлення до праці Педагог-організатор
6. День пам’яті до річниці визволення України від нацистських загарбників.
Лекція для старшокласників 28.10 Ціннісне ставлення до держави і суспільства Вчитель історії
7. Тиждень української писемності та мови «Чистота мови – чистота душі» 21.10 – 27.10 Ціннісне ставлення до держави і суспільства Вчителі української мови
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
1 1.Бесіда з метою профілактики нещасних випадків, інструктаж щодо запобігання дитячого травматизму у канікулярний час. 21-26.10 Ціннісне ставлення до себе Класні керівники
2. Iнструктаж про дотримання правил безпеки пiд час осінніх канікул 21-26.10 Ціннісне ставлення до себе Класні керівники
ІV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
1. 11 жовтня - День художника. Виставка учнівських малюнків «Україна – європейська країна». 14.10 Ціннісне ставлення до культури та мистецтва Учитель обр. м-ва
Педагог-організатор
3. Цікаві конкурси та розваги на виховних годинах з метою виявлення ерудованих дтей. «Пізнайки» 24.10 Ціннісне ставлення до себе Педагог – організатор
Класні керівники 1-4 кл.
V. РОБОТА З АКТИВОМ
1. Навчання старост класів (Планування роботи та ведення класної документації). 1 тиждень жовтня Ціннісне ставлення до себе Педагог-організатор
2. Звіт лідерів класних колективів про організацію самоврядування у класі. 21.10 Ціннісне ставлення до держави і суспільства Педагог-організатор
3. Засідання учнівського свмоврядування Щомісяця Ціннісне ставлення до держави і суспільства Педагог-організатор
4. Поновлення стенду «Учнівське самоврядування». Жовтень Ціннісне ставлення до держави і суспільства Педагог-організатор
Учнівське самоврядування
VІ. РОБОТА З БАТЬКІВСЬКИМ КОМІТЕТОМ ШКОЛИ, БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ
1. День творчості дітей і батьків. Виставка батьківських та дитячих робіт декоративно-ужиткового мистецтва «Дарунки осені» . 21.10 Ціннісне ставлення до культури та мистецтва Педагог-організатор
Класні керівники
VІІ. МЕТОДИЧНА РОБОТА З КЛАСНИМИ КЕРІВНИКАМИ
VІІІ. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ
1. Конкурс на кращу екологічну рекламу «Сортування сміття». До 31.10 Ціннісне ставлення до природи Педагог-організатор
Учнівське самоврядування
2. Проведення інформаційних годин з питань ресурсозбереження та енергоефективності Протягом тижня з 07 – 11.10 Збереження електроенергії та ресурсів Класні керівники
3. Провести конкурс малюнка та творчих робіт на тему: «Енергозбереження очима дітей» Протягом місяця
ЛИСТОПАД
Місячник виховання в учнів ціннісного
ставлення до сім’ї, родини та людей
«Я - родина - Україна»
Мета місячника : Допомагати учням усвідомити себе як частину нації ; спонукати до самовдосконалення громадянина – патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини, виховувати почуття господаря держави; вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, Батьківщину.
№ зп З м і с т Дата Ціннісний орієнтир виховання Відповідальні
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
16 листопада - Міжнародний День толерантності
21 листопада - День Гідності та Свободи
28 листопада – День пам’яті жертв Голодоморів
1. Тиждень доброти до Всесвітнього дня доброти (13 листопада)
Шкільний челендж «Візьми з собою посмішку» 01-08.11 Ціннісне ставлення до людей Педагог-організатор Учнівське самоврядування
2. Тиждень толерантності (16.11 – Міжнародний день толерантності) 11.11-15.11 Ціннісне ставлення до людей Педагог-організатор
Учнівське самоврядування
Класні керівники
3. Конкурс-виставка плакатів «Ми і наші права» (за статтями Конвенції прав дитини), присвячена Всесвітньому дню прав дитини (20.11) 20.11 Ціннісне ставлення до держави і суспільства Педагог-організатор
Класні керівники
4. Загальношкільна лінійка до Дня Гідності і Свободи: «Революція Гідності» 21.11 Ціннісне ставлення до держави і суспільства Педагог-організатор
5. Екоправова експедиція “Моє довкілля”. Збір фотоматеріалу для альманаху «Дзвони тривоги». 27.11 Ціннісне ставлення до природи Педагог-організатор
Вчитель біології
Учнівське самоврядування
6. Тиждень вшанування пам’яті жертв голодомору «Такого ще земля не знала»
- Всеукраїнська акція «Засвіти свічку» 18-23.11 Ціннісне ставлення до держави і суспільства Педагог-організатор
Вчитель історії
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ.
СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІ В
1. Провести профілактичні рейди:
• «Урок»; 04.11-2.11 Ціннісне ставлення до держави і суспільства Класні керівники
Педагог-організатор
Учнівське самоврядування
• «Перерва». 04.11-29.11
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
1. До Всесвітнього дня прав дітей організувати і провести:
• Спортивні змагання «Веселі старти».
• Дружні спортивні зустрічі між класами. 22.11
18.11 – 22.11 Ціннісне ставлення до себе Вчитель фізкультури
Педагог-організатор
2. Конкурс учнівських малюнків «Здоровий спосіб життя» 20.11 Ціннісне ставлення до себе Учитель обр. м-ва
Педагог-організатор
3. Акція антиреклами «Що в упаковці, а що на упаковці?» 25.11 Ціннісне ставлення до себе Педагог-організатор
Вчитель ЗБД
ІV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
2. Провести мистецьку акцію «Шукаємо таланти» (облік особистих досягнень учнів у рамках проекту «Обдарована дитина»). Продовж
місяця Ціннісне ставлення до культури та мистецтва ЗВР
Педагог-організатор
Учнівське самоврядування
V. РОБОТА З АКТИВОМ ШКІЛЬНОГО САМОВРЯДУВАННЯ
1. Систематичне налагодження роботи Республіки ТЕМП. Проведення засідань згідно плану роботи. Постійно Ціннісне ставлення до держави і суспільства Педагог-організатор
Учнівське самоврядування
VІ. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ
1. Операція «Турбота» (допомога людям похилого віку та людям з особливими потребами по благоустрою садиб). Продовж
місяця Ціннісне ставлення до людей Класні керівники
Педагог-організатор
ГРУДЕНЬ
Місячник виховання в учнів ціннісного ставлення до суспільства, держави та правових знань
«Бережи мене, мій законе»
Мета місячника: Формування правової культури, прищеплення учням поваги до прав і свобод людини, забезпечення знання і виконання учнями Законів України
№
пп З м і с т Дата Ціннісний орієнтир виховання Відповідальні
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
03 грудня - Міжнародній день інвалідів
05 грудня – Міжнародний день волонтерів
06 грудня День Збройних Сил України
10 грудня - Міжнародний день прав людини
1. Андріївські вечорниці. Звичаї та обряди українського народу. (відеопостановка) 02.12 Ціннісне ставлення до себе Кл. кер. Пед.-орг.
3. Міжнародний день волонтерів
Години спілкування до «Хто такі волонтери. Мій внесок у волонтерську справу…» Збір подарунків для ЗСУ 05.12 Ціннісне ставлення до держави і суспільства Кл. кер.
Пед.-орг.
5. День Збройних Сил України
конкурс малюнків: «Зі святом, захисники!»
Челендж «Українська армія – честь та хвала» 06.12 Ціннісне ставлення до держави і суспільства Педагог-організатор
Класні керівники
6. Акція «Лист Святому Миколаю».
Тиждень початкової школи
9– 13.12 Ціннісне ставлення до себе Вчителі початкових класів
Педагог-організатор
7. Оформлення постерів у школі з питань правового виховання до 11.12 Ціннісне ставлення до держави і суспільства Педагог-організатор,
Учнівське самоврядування
8. Проведення шкільного конкурсу малюнків «Мої права у повсякденному житті» 10 – 13.12 Ціннісне ставлення до себе Класні керівники, вчитель обр. мист.
12. Відкриття майстерні Діда Мороза – колективно творча справа «Новорічний дарунок ялинці». 23.12–24.12 Ціннісне ставлення до праці Педагог організатор
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ
1. Провести профілактичні рейди:
• «Черговий клас»;
• «Санітарний стан класів» 02.12-20.12 Ціннісне ставлення до людей Адміністрація
Класні керівники
Педагог-організатор
Учнівське самоврядування
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
1. Конкурс – виставка «Обережно нам потрібно бути із вогнем» (положення) 9 – 13.12 Ціннісне ставлення до себе Педагог-організатор
2. Бесіда з метою профілактики нещасних випадків, інструктаж щодо запобігання дитячого травматизму у канікулярний час 24.12 Ціннісне ставлення до себе Класні керівники
3. Iнструктаж про дотримання учнями обмежень задля запобігання поширенню ГРВІ пiд час зимових канікул 24.12 Ціннісне ставлення до себе Класні керівники
ІV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
1. Виставка малюнків, витинанок, аплікацій «Зимові візерунки» 23.12.-27.12 Ціннісне ставлення до праці Учитель обр. мис-ва
Класні керівники
Педагог-організатор
2. Конкурс новорічних та різдвяних вітальних листівок до свят 25.12 Ціннісне ставлення до праці Класні керівники Педагог-організатор
3. Вернісаж новорічних композицій:
«Замість ялинки - зимовий букет». 19.12.-26.12 Ціннісне ставлення до культури та мистецтва Педагог-організатор
Класні керівники
V. РОБОТА З АКТИВОМ ШКІЛЬНОГО САМОВРЯДУВАННЯ
1. Допомога по підготовці і проведенню новорічних заходів та свят для учнів 1-4 класів. Грудень Ціннісне ставлення до людей Педагог-організатор
2. Засідання школи лідерів. Круглий стіл «Що треба, щоб бути лідером». 01.12 Ціннісне ставлення до держави і суспільства Педагог-організатор
3. Рейд-огляд по збереженню підручників грудень Ціннісне ставлення до людей Бібліотекар
VІ. РОБОТА З БАТЬКІВСЬКИМ КОМІТЕТОМ ШКОЛИ, БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ
1. Заслухати батьків учнів, які пропускали школу без поважних причин у І семестрі 24.12 Ціннісне ставлення до людей ЗВР
Педагог-організатор
Класні керівники
VІІ. МЕТОДИЧНА РОБОТА З КЛАСНИМИ КЕРІВНИКАМИ
1. Обоворення плану роботи на зимові канікули 24.12 Ціннісне ставлення до держави і суспільства ЗВР Педагог-організатор Класні керівники
VІІІ. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ
1. Генеральне прибирання класних приміщень. Конкурс-огляд на кращу класну кімнату. 24.12 Ціннісне ставлення до праці Медсестра Педагог-організатор
2. Конкур малюнків та виробів під гаслом: «Збережемо зелену красуню» 23.12 Ціннісне ставлення до природи Педагог-організатор
Вчитель образотв. мист.
ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ МЕДВИНСЬКОГО ЛІЦЕЮ на 2021 – 2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК